M. Ş. AKDOĞAN And b. altuntaş, "Pazarlama İletişim Stratejisi Olarak Örtülü Pazarlama: Teorik Çerçeve," Namık Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Metinleri , no.2, pp.71-87, 2016
AKDOĞAN, M. Ş. And altuntaş, b. 2016. Pazarlama İletişim Stratejisi Olarak Örtülü Pazarlama: Teorik Çerçeve. Namık Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Metinleri , no.2 , 71-87.
AKDOĞAN, M. Ş., & altuntaş, b., (2016). Pazarlama İletişim Stratejisi Olarak Örtülü Pazarlama: Teorik Çerçeve. Namık Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Metinleri , no.2, 71-87.
AKDOĞAN, MEHMET, And başar altuntaş. "Pazarlama İletişim Stratejisi Olarak Örtülü Pazarlama: Teorik Çerçeve," Namık Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Metinleri , no.2, 71-87, 2016
AKDOĞAN, MEHMET Ş. And altuntaş, başar. "Pazarlama İletişim Stratejisi Olarak Örtülü Pazarlama: Teorik Çerçeve." Namık Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Metinleri , no.2, pp.71-87, 2016
AKDOĞAN, M. Ş. And altuntaş, b. (2016) . "Pazarlama İletişim Stratejisi Olarak Örtülü Pazarlama: Teorik Çerçeve." Namık Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Metinleri , no.2, pp.71-87.
@article{article, author={MEHMET ŞÜKRÜ AKDOĞAN And author={başar altuntaş}, title={Pazarlama İletişim Stratejisi Olarak Örtülü Pazarlama: Teorik Çerçeve}, journal={Namık Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Metinleri}, year=2016, pages={71-87} }