E. ÖZKATAR KAYA. BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ EPİSTEMOLOJİKİNANÇLARI, AKADEMİK ÖZ-DÜZENLEME VE ÖZ-YETERLİLİKDÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ. Ankara: SONÇAĞ AKADEMİ2020, pp.131
ÖZKATAR KAYA, E. 2020. BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ EPİSTEMOLOJİKİNANÇLARI, AKADEMİK ÖZ-DÜZENLEME VE ÖZ-YETERLİLİKDÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ . SONÇAĞ AKADEMİ, Ankara.
ÖZKATAR KAYA, E., (2020). BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ EPİSTEMOLOJİKİNANÇLARI, AKADEMİK ÖZ-DÜZENLEME VE ÖZ-YETERLİLİKDÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ . Doç. Dr. Osman PEPE (Ed.). Ankara: SONÇAĞ AKADEMİ.
ÖZKATAR KAYA, EMİRE. BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ EPİSTEMOLOJİKİNANÇLARI, AKADEMİK ÖZ-DÜZENLEME VE ÖZ-YETERLİLİKDÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ . Ankara: SONÇAĞ AKADEMİ, 2020
ÖZKATAR KAYA, EMİRE Ö. . BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ EPİSTEMOLOJİKİNANÇLARI, AKADEMİK ÖZ-DÜZENLEME VE ÖZ-YETERLİLİKDÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ . SONÇAĞ AKADEMİ, 2020.
ÖZKATAR KAYA, E. (2020) BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ EPİSTEMOLOJİKİNANÇLARI, AKADEMİK ÖZ-DÜZENLEME VE ÖZ-YETERLİLİKDÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ . 1st edn. Ankara: SONÇAĞ AKADEMİ.
@book{book, author={EMİRE ÖZKATAR KAYA}, title={BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ EPİSTEMOLOJİKİNANÇLARI, AKADEMİK ÖZ-DÜZENLEME VE ÖZ-YETERLİLİKDÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ}, publisher={SONÇAĞ AKADEMİ}, year={2020} }