İ. DOĞAN And K. CANÖZ, "Sosyal Sponsorluk ve Kurumsal İmaj İlişkisi Üzerine Teorik Bir Çalışma," Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , pp.59-68, 2017
DOĞAN, İ. And CANÖZ, K. 2017. Sosyal Sponsorluk ve Kurumsal İmaj İlişkisi Üzerine Teorik Bir Çalışma. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 59-68.
DOĞAN, İ., & CANÖZ, K., (2017). Sosyal Sponsorluk ve Kurumsal İmaj İlişkisi Üzerine Teorik Bir Çalışma. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 59-68.
DOĞAN, İSMAİLCAN, And KADİR CANÖZ. "Sosyal Sponsorluk ve Kurumsal İmaj İlişkisi Üzerine Teorik Bir Çalışma," Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 59-68, 2017
DOĞAN, İSMAİLCAN And CANÖZ, KADİR. "Sosyal Sponsorluk ve Kurumsal İmaj İlişkisi Üzerine Teorik Bir Çalışma." Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , pp.59-68, 2017
DOĞAN, İ. And CANÖZ, K. (2017) . "Sosyal Sponsorluk ve Kurumsal İmaj İlişkisi Üzerine Teorik Bir Çalışma." Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , pp.59-68.
@article{article, author={İSMAİLCAN DOĞAN And author={KADİR CANÖZ}, title={Sosyal Sponsorluk ve Kurumsal İmaj İlişkisi Üzerine Teorik Bir Çalışma}, journal={Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2017, pages={59-68} }