İ. Bayazıt And S. Önder , "Ortaokul Öğrencilerinin Sayılar, Geometri ve Cebir Konularında Kullanılan Matematiksel Terimlere İlişkin Kavrayışlarının İncelenmesi," Turkish Studies-Educational Sciences , vol.16, no.2, pp.597-622, 2021
Bayazıt, İ. And Önder , S. 2021. Ortaokul Öğrencilerinin Sayılar, Geometri ve Cebir Konularında Kullanılan Matematiksel Terimlere İlişkin Kavrayışlarının İncelenmesi. Turkish Studies-Educational Sciences , vol.16, no.2 , 597-622.
Bayazıt, İ., & Önder , S., (2021). Ortaokul Öğrencilerinin Sayılar, Geometri ve Cebir Konularında Kullanılan Matematiksel Terimlere İlişkin Kavrayışlarının İncelenmesi. Turkish Studies-Educational Sciences , vol.16, no.2, 597-622.
Bayazıt, İBRAHİM, And Saniye Önder . "Ortaokul Öğrencilerinin Sayılar, Geometri ve Cebir Konularında Kullanılan Matematiksel Terimlere İlişkin Kavrayışlarının İncelenmesi," Turkish Studies-Educational Sciences , vol.16, no.2, 597-622, 2021
Bayazıt, İBRAHİM And Önder , Saniye. "Ortaokul Öğrencilerinin Sayılar, Geometri ve Cebir Konularında Kullanılan Matematiksel Terimlere İlişkin Kavrayışlarının İncelenmesi." Turkish Studies-Educational Sciences , vol.16, no.2, pp.597-622, 2021
Bayazıt, İ. And Önder , S. (2021) . "Ortaokul Öğrencilerinin Sayılar, Geometri ve Cebir Konularında Kullanılan Matematiksel Terimlere İlişkin Kavrayışlarının İncelenmesi." Turkish Studies-Educational Sciences , vol.16, no.2, pp.597-622.
@article{article, author={İBRAHİM BAYAZIT And author={Saniye Önder }, title={Ortaokul Öğrencilerinin Sayılar, Geometri ve Cebir Konularında Kullanılan Matematiksel Terimlere İlişkin Kavrayışlarının İncelenmesi}, journal={Turkish Studies-Educational Sciences }, year=2021, pages={597-622} }