H. N. Başyazıcıoğlu, "Müşteri Şikâyet Yönetimi," In Müşteri Şikayet Davranışı , Ankara: Nobel Yayın, 2020, pp.63-88.
Başyazıcıoğlu, H. N. Müşteri Şikâyet Yönetimi. 2020. In Müşteri Şikayet Davranışı , Nobel Yayın, Ankara, 63-88.
Başyazıcıoğlu, H. N., (2020). Müşteri Şikâyet Yönetimi. Müşteri Şikayet Davranışı (pp.63-88), Ankara: Nobel Yayın.
Başyazıcıoğlu, HAYRİYE. "Müşteri Şikâyet Yönetimi." In Müşteri Şikayet Davranışı , 63-88. Ankara: Nobel Yayın, 2020
Başyazıcıoğlu, HAYRİYE N. . "Müşteri Şikâyet Yönetimi." Müşteri Şikayet Davranışı , Nobel Yayın, 2020, pp.63-88.
Başyazıcıoğlu, H. N. (2020) "Müşteri Şikâyet Yönetimi", Müşteri Şikayet Davranışı . Ankara: Nobel Yayın.
@bookchapter{bookchapter, author ={HAYRİYE NUR BAŞYAZICIOĞLU}, chaptertitle={Müşteri Şikâyet Yönetimi}, booktitle={ Müşteri Şikayet Davranışı}, publisher={Nobel Yayın}, city={Ankara},year={2020} }