E. SÖNMEZ KARAPINAR And H. AKGÜL, "Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Algılanan Hizmet Kalitesi ve Kurumsal İmajın Birbirine Etkisi.The Effect of Each Other Perceived Service Quality and Institutional Image In Pre-school Education," İşletme Araştırmaları Dergisi /Journal of Business Research , vol.7, no.4, pp.225-250, 2015
SÖNMEZ KARAPINAR, E. And AKGÜL, H. 2015. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Algılanan Hizmet Kalitesi ve Kurumsal İmajın Birbirine Etkisi.The Effect of Each Other Perceived Service Quality and Institutional Image In Pre-school Education. İşletme Araştırmaları Dergisi /Journal of Business Research , vol.7, no.4 , 225-250.
SÖNMEZ KARAPINAR, E., & AKGÜL, H., (2015). Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Algılanan Hizmet Kalitesi ve Kurumsal İmajın Birbirine Etkisi.The Effect of Each Other Perceived Service Quality and Institutional Image In Pre-school Education. İşletme Araştırmaları Dergisi /Journal of Business Research , vol.7, no.4, 225-250.
SÖNMEZ KARAPINAR, Ebru, And Hanife AKGÜL. "Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Algılanan Hizmet Kalitesi ve Kurumsal İmajın Birbirine Etkisi.The Effect of Each Other Perceived Service Quality and Institutional Image In Pre-school Education," İşletme Araştırmaları Dergisi /Journal of Business Research , vol.7, no.4, 225-250, 2015
SÖNMEZ KARAPINAR, Ebru S. And AKGÜL, Hanife. "Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Algılanan Hizmet Kalitesi ve Kurumsal İmajın Birbirine Etkisi.The Effect of Each Other Perceived Service Quality and Institutional Image In Pre-school Education." İşletme Araştırmaları Dergisi /Journal of Business Research , vol.7, no.4, pp.225-250, 2015
SÖNMEZ KARAPINAR, E. And AKGÜL, H. (2015) . "Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Algılanan Hizmet Kalitesi ve Kurumsal İmajın Birbirine Etkisi.The Effect of Each Other Perceived Service Quality and Institutional Image In Pre-school Education." İşletme Araştırmaları Dergisi /Journal of Business Research , vol.7, no.4, pp.225-250.
@article{article, author={Ebru SÖNMEZ KARAPINAR And author={Hanife AKGÜL}, title={Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Algılanan Hizmet Kalitesi ve Kurumsal İmajın Birbirine Etkisi.The Effect of Each Other Perceived Service Quality and Institutional Image In Pre-school Education}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi /Journal of Business Research}, year=2015, pages={225-250} }