M. AKDAĞ And Ü. ARKLAN, "Toplam Kalite Yönetimi İlkelerine Halkla İlişkiler Penceresinden Bakış," nwsa , vol.4, no.2, pp.175-192, 2009
AKDAĞ, M. And ARKLAN, Ü. 2009. Toplam Kalite Yönetimi İlkelerine Halkla İlişkiler Penceresinden Bakış. nwsa , vol.4, no.2 , 175-192.
AKDAĞ, M., & ARKLAN, Ü., (2009). Toplam Kalite Yönetimi İlkelerine Halkla İlişkiler Penceresinden Bakış. nwsa , vol.4, no.2, 175-192.
AKDAĞ, MUSTAFA, And ÜMİT ARKLAN. "Toplam Kalite Yönetimi İlkelerine Halkla İlişkiler Penceresinden Bakış," nwsa , vol.4, no.2, 175-192, 2009
AKDAĞ, MUSTAFA And ARKLAN, ÜMİT. "Toplam Kalite Yönetimi İlkelerine Halkla İlişkiler Penceresinden Bakış." nwsa , vol.4, no.2, pp.175-192, 2009
AKDAĞ, M. And ARKLAN, Ü. (2009) . "Toplam Kalite Yönetimi İlkelerine Halkla İlişkiler Penceresinden Bakış." nwsa , vol.4, no.2, pp.175-192.
@article{article, author={MUSTAFA AKDAĞ And author={ÜMİT ARKLAN}, title={Toplam Kalite Yönetimi İlkelerine Halkla İlişkiler Penceresinden Bakış}, journal={nwsa}, year=2009, pages={175-192} }