A. Yamaç, "Becoming a first grade teacher (a phenomenological study) Birinci si{dotless}ni{dotless}f öǧretmeni olmak (fenomenolojik bir çali{dotless}şma)," Elementary Education Online , vol.13, no.2, pp.362-376, 2014
Yamaç, A. 2014. Becoming a first grade teacher (a phenomenological study) Birinci si{dotless}ni{dotless}f öǧretmeni olmak (fenomenolojik bir çali{dotless}şma). Elementary Education Online , vol.13, no.2 , 362-376.
Yamaç, A., (2014). Becoming a first grade teacher (a phenomenological study) Birinci si{dotless}ni{dotless}f öǧretmeni olmak (fenomenolojik bir çali{dotless}şma). Elementary Education Online , vol.13, no.2, 362-376.
Yamaç, AHMET. "Becoming a first grade teacher (a phenomenological study) Birinci si{dotless}ni{dotless}f öǧretmeni olmak (fenomenolojik bir çali{dotless}şma)," Elementary Education Online , vol.13, no.2, 362-376, 2014
Yamaç, AHMET. "Becoming a first grade teacher (a phenomenological study) Birinci si{dotless}ni{dotless}f öǧretmeni olmak (fenomenolojik bir çali{dotless}şma)." Elementary Education Online , vol.13, no.2, pp.362-376, 2014
Yamaç, A. (2014) . "Becoming a first grade teacher (a phenomenological study) Birinci si{dotless}ni{dotless}f öǧretmeni olmak (fenomenolojik bir çali{dotless}şma)." Elementary Education Online , vol.13, no.2, pp.362-376.
@article{article, author={AHMET YAMAÇ}, title={Becoming a first grade teacher (a phenomenological study) Birinci si{dotless}ni{dotless}f öǧretmeni olmak (fenomenolojik bir çali{dotless}şma)}, journal={Elementary Education Online}, year=2014, pages={362-376} }