S. Kartalcı Et Al. , "9. ve 10. Sınıf Öğrencilerinin Matematiğin Doğasına İlişkin Felsefi Düşünceleri ile Matematiksel Yılmazlıklarının İncelenmesi ," Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.1, pp.119-141, 2021
Kartalcı, S. Et Al. 2021. 9. ve 10. Sınıf Öğrencilerinin Matematiğin Doğasına İlişkin Felsefi Düşünceleri ile Matematiksel Yılmazlıklarının İncelenmesi . Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.1 , 119-141.
Kartalcı, S., Acar, G., Zihar, M., & Işık, C., (2021). 9. ve 10. Sınıf Öğrencilerinin Matematiğin Doğasına İlişkin Felsefi Düşünceleri ile Matematiksel Yılmazlıklarının İncelenmesi . Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.1, 119-141.
Kartalcı, Sebiha Et Al. "9. ve 10. Sınıf Öğrencilerinin Matematiğin Doğasına İlişkin Felsefi Düşünceleri ile Matematiksel Yılmazlıklarının İncelenmesi ," Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.1, 119-141, 2021
Kartalcı, Sebiha Et Al. "9. ve 10. Sınıf Öğrencilerinin Matematiğin Doğasına İlişkin Felsefi Düşünceleri ile Matematiksel Yılmazlıklarının İncelenmesi ." Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.1, pp.119-141, 2021
Kartalcı, S. Et Al. (2021) . "9. ve 10. Sınıf Öğrencilerinin Matematiğin Doğasına İlişkin Felsefi Düşünceleri ile Matematiksel Yılmazlıklarının İncelenmesi ." Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.1, pp.119-141.
@article{article, author={Sebiha Kartalcı Et Al. }, title={9. ve 10. Sınıf Öğrencilerinin Matematiğin Doğasına İlişkin Felsefi Düşünceleri ile Matematiksel Yılmazlıklarının İncelenmesi }, journal={Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi}, year=2021, pages={119-141} }