A. GÖÇER, "Görev Temelli Öğrenme Yönteminin Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde Kullanımı, Özellikleri ve İşlevleri," International Journal of Language Academy, Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Özel Sayısı , pp.313-328, 2017
GÖÇER, A. 2017. Görev Temelli Öğrenme Yönteminin Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde Kullanımı, Özellikleri ve İşlevleri. International Journal of Language Academy, Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Özel Sayısı , 313-328.
GÖÇER, A., (2017). Görev Temelli Öğrenme Yönteminin Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde Kullanımı, Özellikleri ve İşlevleri. International Journal of Language Academy, Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Özel Sayısı , 313-328.
GÖÇER, ALİ. "Görev Temelli Öğrenme Yönteminin Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde Kullanımı, Özellikleri ve İşlevleri," International Journal of Language Academy, Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Özel Sayısı , 313-328, 2017
GÖÇER, ALİ. "Görev Temelli Öğrenme Yönteminin Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde Kullanımı, Özellikleri ve İşlevleri." International Journal of Language Academy, Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Özel Sayısı , pp.313-328, 2017
GÖÇER, A. (2017) . "Görev Temelli Öğrenme Yönteminin Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde Kullanımı, Özellikleri ve İşlevleri." International Journal of Language Academy, Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Özel Sayısı , pp.313-328.
@article{article, author={ALİ GÖÇER}, title={Görev Temelli Öğrenme Yönteminin Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde Kullanımı, Özellikleri ve İşlevleri}, journal={International Journal of Language Academy, Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Özel Sayısı}, year=2017, pages={313-328} }