P. YILDIZ And A. ATAY, "Ortaokul Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Eşit İşaretine İlişkin Anlamalarının İncelenmes," Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.2, pp.426-438, 2019
YILDIZ, P. And ATAY, A. 2019. Ortaokul Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Eşit İşaretine İlişkin Anlamalarının İncelenmes. Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.2 , 426-438.
YILDIZ, P., & ATAY, A., (2019). Ortaokul Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Eşit İşaretine İlişkin Anlamalarının İncelenmes. Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.2, 426-438.
YILDIZ, PINAR, And AZİME ATAY MUTLU. "Ortaokul Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Eşit İşaretine İlişkin Anlamalarının İncelenmes," Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.2, 426-438, 2019
YILDIZ, PINAR And ATAY, AZİME A. . "Ortaokul Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Eşit İşaretine İlişkin Anlamalarının İncelenmes." Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.2, pp.426-438, 2019
YILDIZ, P. And ATAY, A. (2019) . "Ortaokul Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Eşit İşaretine İlişkin Anlamalarının İncelenmes." Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.2, pp.426-438.
@article{article, author={PINAR YILDIZ And author={AZİME ATAY MUTLU}, title={Ortaokul Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Eşit İşaretine İlişkin Anlamalarının İncelenmes}, journal={Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2019, pages={426-438} }