A. KARATAŞ And G. C. HAMURCU, "INVESTIGATION OF CLASSROOM TEACHERS' ATTITUDES TOWARDS INCLUSIVE EDUCATION," Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi , vol.13, no.3, pp.1129-1145, 2024
KARATAŞ, A. And HAMURCU, G. C. 2024. INVESTIGATION OF CLASSROOM TEACHERS' ATTITUDES TOWARDS INCLUSIVE EDUCATION. Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi , vol.13, no.3 , 1129-1145.
KARATAŞ, A., & HAMURCU, G. C., (2024). INVESTIGATION OF CLASSROOM TEACHERS' ATTITUDES TOWARDS INCLUSIVE EDUCATION. Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi , vol.13, no.3, 1129-1145.
KARATAŞ, Ali, And GÜLNUR CANDAN HAMURCU. "INVESTIGATION OF CLASSROOM TEACHERS' ATTITUDES TOWARDS INCLUSIVE EDUCATION," Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi , vol.13, no.3, 1129-1145, 2024
KARATAŞ, Ali And HAMURCU, GÜLNUR C. . "INVESTIGATION OF CLASSROOM TEACHERS' ATTITUDES TOWARDS INCLUSIVE EDUCATION." Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi , vol.13, no.3, pp.1129-1145, 2024
KARATAŞ, A. And HAMURCU, G. C. (2024) . "INVESTIGATION OF CLASSROOM TEACHERS' ATTITUDES TOWARDS INCLUSIVE EDUCATION." Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi , vol.13, no.3, pp.1129-1145.
@article{article, author={Ali KARATAŞ And author={GÜLNUR CANDAN HAMURCU}, title={INVESTIGATION OF CLASSROOM TEACHERS' ATTITUDES TOWARDS INCLUSIVE EDUCATION}, journal={Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi}, year=2024, pages={1129-1145} }