E. TANYERİ MAZICI, "MARKA KONUMLANDIRMADA İLİŞKİ YÖNETİMİ: BANKACILIK SEKTÖRÜNDE WEB SAYFALARI ÜZERİNDEN BİR DEĞERLENDİRME," The Journal of Academic Social Science Studies , no.44, pp.73-90, 2016
TANYERİ MAZICI, E. 2016. MARKA KONUMLANDIRMADA İLİŞKİ YÖNETİMİ: BANKACILIK SEKTÖRÜNDE WEB SAYFALARI ÜZERİNDEN BİR DEĞERLENDİRME. The Journal of Academic Social Science Studies , no.44 , 73-90.
TANYERİ MAZICI, E., (2016). MARKA KONUMLANDIRMADA İLİŞKİ YÖNETİMİ: BANKACILIK SEKTÖRÜNDE WEB SAYFALARI ÜZERİNDEN BİR DEĞERLENDİRME. The Journal of Academic Social Science Studies , no.44, 73-90.
TANYERİ MAZICI, EMEL. "MARKA KONUMLANDIRMADA İLİŞKİ YÖNETİMİ: BANKACILIK SEKTÖRÜNDE WEB SAYFALARI ÜZERİNDEN BİR DEĞERLENDİRME," The Journal of Academic Social Science Studies , no.44, 73-90, 2016
TANYERİ MAZICI, EMEL T. . "MARKA KONUMLANDIRMADA İLİŞKİ YÖNETİMİ: BANKACILIK SEKTÖRÜNDE WEB SAYFALARI ÜZERİNDEN BİR DEĞERLENDİRME." The Journal of Academic Social Science Studies , no.44, pp.73-90, 2016
TANYERİ MAZICI, E. (2016) . "MARKA KONUMLANDIRMADA İLİŞKİ YÖNETİMİ: BANKACILIK SEKTÖRÜNDE WEB SAYFALARI ÜZERİNDEN BİR DEĞERLENDİRME." The Journal of Academic Social Science Studies , no.44, pp.73-90.
@article{article, author={EMEL TANYERİ MAZICI}, title={MARKA KONUMLANDIRMADA İLİŞKİ YÖNETİMİ: BANKACILIK SEKTÖRÜNDE WEB SAYFALARI ÜZERİNDEN BİR DEĞERLENDİRME}, journal={The Journal of Academic Social Science Studies}, year=2016, pages={73-90} }