A. GÖÇER Et Al. , "Türkçe Eğitiminde Öğrenci Gelişim Durumunun Belirlenmesinde Süreç Temelli Tamamlayıcı Ölçme Değerlendirme Yöntem ve Araçları," Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.28, no.3, pp.263-292, 2017
GÖÇER, A. Et Al. 2017. Türkçe Eğitiminde Öğrenci Gelişim Durumunun Belirlenmesinde Süreç Temelli Tamamlayıcı Ölçme Değerlendirme Yöntem ve Araçları. Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.28, no.3 , 263-292.
GÖÇER, A., Arslan, S., & Ceyda, Ç., (2017). Türkçe Eğitiminde Öğrenci Gelişim Durumunun Belirlenmesinde Süreç Temelli Tamamlayıcı Ölçme Değerlendirme Yöntem ve Araçları. Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.28, no.3, 263-292.
GÖÇER, ALİ, Sevtap Arslan, And Çaylı Ceyda. "Türkçe Eğitiminde Öğrenci Gelişim Durumunun Belirlenmesinde Süreç Temelli Tamamlayıcı Ölçme Değerlendirme Yöntem ve Araçları," Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.28, no.3, 263-292, 2017
GÖÇER, ALİ Et Al. "Türkçe Eğitiminde Öğrenci Gelişim Durumunun Belirlenmesinde Süreç Temelli Tamamlayıcı Ölçme Değerlendirme Yöntem ve Araçları." Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.28, no.3, pp.263-292, 2017
GÖÇER, A. Arslan, S. And Ceyda, Ç. (2017) . "Türkçe Eğitiminde Öğrenci Gelişim Durumunun Belirlenmesinde Süreç Temelli Tamamlayıcı Ölçme Değerlendirme Yöntem ve Araçları." Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.28, no.3, pp.263-292.
@article{article, author={ALİ GÖÇER Et Al. }, title={Türkçe Eğitiminde Öğrenci Gelişim Durumunun Belirlenmesinde Süreç Temelli Tamamlayıcı Ölçme Değerlendirme Yöntem ve Araçları}, journal={Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2017, pages={263-292} }