H. PARİS And A. GÖZLER, "İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKICI OKUMA BECERİLERİNİN OKULTÜRLERİNE GÖRE İNCELENMESİ," The Journal of International Education Science , vol.5, pp.72-84, 2018
PARİS, H. And GÖZLER, A. 2018. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKICI OKUMA BECERİLERİNİN OKULTÜRLERİNE GÖRE İNCELENMESİ. The Journal of International Education Science , vol.5 , 72-84.
PARİS, H., & GÖZLER, A., (2018). İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKICI OKUMA BECERİLERİNİN OKULTÜRLERİNE GÖRE İNCELENMESİ. The Journal of International Education Science , vol.5, 72-84.
PARİS, Hayrinisa, And ALPASLAN GÖZLER. "İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKICI OKUMA BECERİLERİNİN OKULTÜRLERİNE GÖRE İNCELENMESİ," The Journal of International Education Science , vol.5, 72-84, 2018
PARİS, Hayrinisa And GÖZLER, ALPASLAN. "İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKICI OKUMA BECERİLERİNİN OKULTÜRLERİNE GÖRE İNCELENMESİ." The Journal of International Education Science , vol.5, pp.72-84, 2018
PARİS, H. And GÖZLER, A. (2018) . "İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKICI OKUMA BECERİLERİNİN OKULTÜRLERİNE GÖRE İNCELENMESİ." The Journal of International Education Science , vol.5, pp.72-84.
@article{article, author={Hayrinisa PARİS And author={ALPASLAN GÖZLER}, title={İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKICI OKUMA BECERİLERİNİN OKULTÜRLERİNE GÖRE İNCELENMESİ}, journal={The Journal of International Education Science}, year=2018, pages={72-84} }