H. Çetingüney Et Al. , "Paydaşların Perspektifinden Geçici Koruma Statüsündeki Öğrenciler Üzerinde Okul Kültürünün Etkisi: Bir Durum Çalışması," Maarif Mektepleri Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi , vol.5, no.2, pp.1-26, 2022
Çetingüney, H. Et Al. 2022. Paydaşların Perspektifinden Geçici Koruma Statüsündeki Öğrenciler Üzerinde Okul Kültürünün Etkisi: Bir Durum Çalışması. Maarif Mektepleri Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi , vol.5, no.2 , 1-26.
Çetingüney, H., Yıldırım, T., & Büyük, U., (2022). Paydaşların Perspektifinden Geçici Koruma Statüsündeki Öğrenciler Üzerinde Okul Kültürünün Etkisi: Bir Durum Çalışması. Maarif Mektepleri Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi , vol.5, no.2, 1-26.
Çetingüney, Hanife, Tuba Yıldırım, And UĞUR BÜYÜK. "Paydaşların Perspektifinden Geçici Koruma Statüsündeki Öğrenciler Üzerinde Okul Kültürünün Etkisi: Bir Durum Çalışması," Maarif Mektepleri Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi , vol.5, no.2, 1-26, 2022
Çetingüney, Hanife Et Al. "Paydaşların Perspektifinden Geçici Koruma Statüsündeki Öğrenciler Üzerinde Okul Kültürünün Etkisi: Bir Durum Çalışması." Maarif Mektepleri Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi , vol.5, no.2, pp.1-26, 2022
Çetingüney, H. Yıldırım, T. And Büyük, U. (2022) . "Paydaşların Perspektifinden Geçici Koruma Statüsündeki Öğrenciler Üzerinde Okul Kültürünün Etkisi: Bir Durum Çalışması." Maarif Mektepleri Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi , vol.5, no.2, pp.1-26.
@article{article, author={Hanife Çetingüney Et Al. }, title={Paydaşların Perspektifinden Geçici Koruma Statüsündeki Öğrenciler Üzerinde Okul Kültürünün Etkisi: Bir Durum Çalışması}, journal={Maarif Mektepleri Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi}, year=2022, pages={1-26} }