A. Göçer And S. Garip, "Türkçe Dersi Sosyal Etkileşime Dayalı Sınıf Ortamlarının Öğrencilerin Anlatma Becerilerinin Geliştirilmesindeki Yeri," Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, , vol.7, no.2, pp.16-32, 2020
Göçer, A. And Garip, S. 2020. Türkçe Dersi Sosyal Etkileşime Dayalı Sınıf Ortamlarının Öğrencilerin Anlatma Becerilerinin Geliştirilmesindeki Yeri. Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, , vol.7, no.2 , 16-32.
Göçer, A., & Garip, S., (2020). Türkçe Dersi Sosyal Etkileşime Dayalı Sınıf Ortamlarının Öğrencilerin Anlatma Becerilerinin Geliştirilmesindeki Yeri. Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, , vol.7, no.2, 16-32.
Göçer, ALİ, And Soner Garip. "Türkçe Dersi Sosyal Etkileşime Dayalı Sınıf Ortamlarının Öğrencilerin Anlatma Becerilerinin Geliştirilmesindeki Yeri," Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, , vol.7, no.2, 16-32, 2020
Göçer, ALİ And Garip, Soner. "Türkçe Dersi Sosyal Etkileşime Dayalı Sınıf Ortamlarının Öğrencilerin Anlatma Becerilerinin Geliştirilmesindeki Yeri." Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, , vol.7, no.2, pp.16-32, 2020
Göçer, A. And Garip, S. (2020) . "Türkçe Dersi Sosyal Etkileşime Dayalı Sınıf Ortamlarının Öğrencilerin Anlatma Becerilerinin Geliştirilmesindeki Yeri." Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, , vol.7, no.2, pp.16-32.
@article{article, author={ALİ GÖÇER And author={Soner Garip}, title={Türkçe Dersi Sosyal Etkileşime Dayalı Sınıf Ortamlarının Öğrencilerin Anlatma Becerilerinin Geliştirilmesindeki Yeri}, journal={Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,}, year=2020, pages={16-32} }