M. Ş. AKDOĞAN Et Al. , "Medyada Yer Alan Sosyal Pazarlama Kampanyalarina Yönelik Tüketici Değerlendirmeleri Konya İlinde Bir Uygulama," Erciyes Üniversitesi İİBF Dergisi , no.39, pp.1-18, 2012
AKDOĞAN, M. Ş. Et Al. 2012. Medyada Yer Alan Sosyal Pazarlama Kampanyalarina Yönelik Tüketici Değerlendirmeleri Konya İlinde Bir Uygulama. Erciyes Üniversitesi İİBF Dergisi , no.39 , 1-18.
AKDOĞAN, M. Ş., ÇOBAN, S., & öztürk, r., (2012). Medyada Yer Alan Sosyal Pazarlama Kampanyalarina Yönelik Tüketici Değerlendirmeleri Konya İlinde Bir Uygulama. Erciyes Üniversitesi İİBF Dergisi , no.39, 1-18.
AKDOĞAN, MEHMET, SUZAN ÇOBAN, And resul öztürk. "Medyada Yer Alan Sosyal Pazarlama Kampanyalarina Yönelik Tüketici Değerlendirmeleri Konya İlinde Bir Uygulama," Erciyes Üniversitesi İİBF Dergisi , no.39, 1-18, 2012
AKDOĞAN, MEHMET Ş. Et Al. "Medyada Yer Alan Sosyal Pazarlama Kampanyalarina Yönelik Tüketici Değerlendirmeleri Konya İlinde Bir Uygulama." Erciyes Üniversitesi İİBF Dergisi , no.39, pp.1-18, 2012
AKDOĞAN, M. Ş. ÇOBAN, S. And öztürk, r. (2012) . "Medyada Yer Alan Sosyal Pazarlama Kampanyalarina Yönelik Tüketici Değerlendirmeleri Konya İlinde Bir Uygulama." Erciyes Üniversitesi İİBF Dergisi , no.39, pp.1-18.
@article{article, author={MEHMET ŞÜKRÜ AKDOĞAN Et Al. }, title={Medyada Yer Alan Sosyal Pazarlama Kampanyalarina Yönelik Tüketici Değerlendirmeleri Konya İlinde Bir Uygulama}, journal={Erciyes Üniversitesi İİBF Dergisi}, year=2012, pages={1-18} }