A. GÖÇER, "Türkçe Eğitiminde Ölçme Ve Değerlendirmenin İşlevselliğine Etki Eden Önemli Bir Uygulama Tekniği Olarak Geribildirim Kullanımı," Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, pp.111-126, 2019
GÖÇER, A. 2019. Türkçe Eğitiminde Ölçme Ve Değerlendirmenin İşlevselliğine Etki Eden Önemli Bir Uygulama Tekniği Olarak Geribildirim Kullanımı. Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9 , 111-126.
GÖÇER, A., (2019). Türkçe Eğitiminde Ölçme Ve Değerlendirmenin İşlevselliğine Etki Eden Önemli Bir Uygulama Tekniği Olarak Geribildirim Kullanımı. Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, 111-126.
GÖÇER, ALİ. "Türkçe Eğitiminde Ölçme Ve Değerlendirmenin İşlevselliğine Etki Eden Önemli Bir Uygulama Tekniği Olarak Geribildirim Kullanımı," Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, 111-126, 2019
GÖÇER, ALİ. "Türkçe Eğitiminde Ölçme Ve Değerlendirmenin İşlevselliğine Etki Eden Önemli Bir Uygulama Tekniği Olarak Geribildirim Kullanımı." Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, pp.111-126, 2019
GÖÇER, A. (2019) . "Türkçe Eğitiminde Ölçme Ve Değerlendirmenin İşlevselliğine Etki Eden Önemli Bir Uygulama Tekniği Olarak Geribildirim Kullanımı." Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, pp.111-126.
@article{article, author={ALİ GÖÇER}, title={Türkçe Eğitiminde Ölçme Ve Değerlendirmenin İşlevselliğine Etki Eden Önemli Bir Uygulama Tekniği Olarak Geribildirim Kullanımı}, journal={Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2019, pages={111-126} }