E. SÖNMEZ, "Markalama Stratejilerine Genel Bir Bakış," ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , vol.3, no.5, pp.216-227, 2010
SÖNMEZ, E. 2010. Markalama Stratejilerine Genel Bir Bakış. ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , vol.3, no.5 , 216-227.
SÖNMEZ, E., (2010). Markalama Stratejilerine Genel Bir Bakış. ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , vol.3, no.5, 216-227.
SÖNMEZ, Ebru. "Markalama Stratejilerine Genel Bir Bakış," ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , vol.3, no.5, 216-227, 2010
SÖNMEZ, Ebru S. . "Markalama Stratejilerine Genel Bir Bakış." ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , vol.3, no.5, pp.216-227, 2010
SÖNMEZ, E. (2010) . "Markalama Stratejilerine Genel Bir Bakış." ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , vol.3, no.5, pp.216-227.
@article{article, author={Ebru SÖNMEZ KARAPINAR}, title={Markalama Stratejilerine Genel Bir Bakış}, journal={ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ}, year=2010, pages={216-227} }