A. GÖÇER, "Türkçeyi İkinci Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Dil Öğrenme Stratejilerinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi," XI. Uluslararası Büyük Türk Dili Kurultayı , Budapest, Hungary, pp.176-189, 2016
GÖÇER, A. 2016. Türkçeyi İkinci Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Dil Öğrenme Stratejilerinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. XI. Uluslararası Büyük Türk Dili Kurultayı , (Budapest, Hungary), 176-189.
GÖÇER, A., (2016). Türkçeyi İkinci Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Dil Öğrenme Stratejilerinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi . XI. Uluslararası Büyük Türk Dili Kurultayı (pp.176-189). Budapest, Hungary
GÖÇER, ALİ. "Türkçeyi İkinci Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Dil Öğrenme Stratejilerinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi," XI. Uluslararası Büyük Türk Dili Kurultayı, Budapest, Hungary, 2016
GÖÇER, ALİ. "Türkçeyi İkinci Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Dil Öğrenme Stratejilerinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi." XI. Uluslararası Büyük Türk Dili Kurultayı , Budapest, Hungary, pp.176-189, 2016
GÖÇER, A. (2016) . "Türkçeyi İkinci Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Dil Öğrenme Stratejilerinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi." XI. Uluslararası Büyük Türk Dili Kurultayı , Budapest, Hungary, pp.176-189.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ALİ GÖÇER}, title={Türkçeyi İkinci Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Dil Öğrenme Stratejilerinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi}, congress name={XI. Uluslararası Büyük Türk Dili Kurultayı}, city={Budapest}, country={Hungary}, year={2016}, pages={176-189} }