Y. DURSUN And M. NAKİP. 1994 Ekonomik Krizinin İşletmelerin Pazarlama Faaliyetleri ve Tüketiciler Üzerindeki Etkileri. Kayseri: Üniversite-Sanayi Araştırma İşbirliği Vakfı1995, pp.100
DURSUN, Y. And NAKİP, M. 1995. 1994 Ekonomik Krizinin İşletmelerin Pazarlama Faaliyetleri ve Tüketiciler Üzerindeki Etkileri . Üniversite-Sanayi Araştırma İşbirliği Vakfı, Kayseri.
DURSUN, Y., & NAKİP, M., (1995). 1994 Ekonomik Krizinin İşletmelerin Pazarlama Faaliyetleri ve Tüketiciler Üzerindeki Etkileri . Kayseri: Üniversite-Sanayi Araştırma İşbirliği Vakfı.
DURSUN, YUNUS, And Mahir NAKİP. 1994 Ekonomik Krizinin İşletmelerin Pazarlama Faaliyetleri ve Tüketiciler Üzerindeki Etkileri . Kayseri: Üniversite-Sanayi Araştırma İşbirliği Vakfı, 1995
DURSUN, YUNUS And NAKİP, Mahir. 1994 Ekonomik Krizinin İşletmelerin Pazarlama Faaliyetleri ve Tüketiciler Üzerindeki Etkileri . Üniversite-Sanayi Araştırma İşbirliği Vakfı, 1995.
DURSUN, Y. And NAKİP, M. (1995) 1994 Ekonomik Krizinin İşletmelerin Pazarlama Faaliyetleri ve Tüketiciler Üzerindeki Etkileri . Kayseri: Üniversite-Sanayi Araştırma İşbirliği Vakfı.
@book{book, author={YUNUS DURSUN And author={Mahir NAKİP}, title={1994 Ekonomik Krizinin İşletmelerin Pazarlama Faaliyetleri ve Tüketiciler Üzerindeki Etkileri}, publisher={Üniversite-Sanayi Araştırma İşbirliği Vakfı}, year={1995} }