Y. Yavuz , "Toplam Kalite ve Müşteri Şikayet Yönetimi," In Müşteri Şikayet Yönetimi , Ankara: Nobel Yayın Dağıtım, 2020, pp.111-137.
Yavuz , Y. Toplam Kalite ve Müşteri Şikayet Yönetimi. 2020. In Müşteri Şikayet Yönetimi , Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 111-137.
Yavuz , Y., (2020). Toplam Kalite ve Müşteri Şikayet Yönetimi. Müşteri Şikayet Yönetimi (pp.111-137), Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
Yavuz , YASEMİN. "Toplam Kalite ve Müşteri Şikayet Yönetimi." In Müşteri Şikayet Yönetimi , 111-137. Ankara: Nobel Yayın Dağıtım, 2020
Yavuz , YASEMİN. "Toplam Kalite ve Müşteri Şikayet Yönetimi." Müşteri Şikayet Yönetimi , Nobel Yayın Dağıtım, 2020, pp.111-137.
Yavuz , Y. (2020) "Toplam Kalite ve Müşteri Şikayet Yönetimi", Müşteri Şikayet Yönetimi . Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
@bookchapter{bookchapter, author ={YASEMİN YAVUZ }, chaptertitle={Toplam Kalite ve Müşteri Şikayet Yönetimi}, booktitle={ Müşteri Şikayet Yönetimi}, publisher={Nobel Yayın Dağıtım}, city={Ankara},year={2020} }