M. UMUR, "Sosyal Medya ve Gastronomi Etkileşimi," In NeoGastronomik Akımlar , Nobel Bilimsel Eserler, 2021, pp.207-218.
UMUR, M. Sosyal Medya ve Gastronomi Etkileşimi. 2021. In NeoGastronomik Akımlar , Nobel Bilimsel Eserler, 207-218.
UMUR, M., (2021). Sosyal Medya ve Gastronomi Etkileşimi. NeoGastronomik Akımlar (pp.207-218), Nobel Bilimsel Eserler.
UMUR, MEHMET. "Sosyal Medya ve Gastronomi Etkileşimi." In NeoGastronomik Akımlar , 207-218. Nobel Bilimsel Eserler, 2021
UMUR, MEHMET. "Sosyal Medya ve Gastronomi Etkileşimi." NeoGastronomik Akımlar , Nobel Bilimsel Eserler, 2021, pp.207-218.
UMUR, M. (2021) "Sosyal Medya ve Gastronomi Etkileşimi", NeoGastronomik Akımlar . Nobel Bilimsel Eserler.
@bookchapter{bookchapter, author ={MEHMET UMUR}, chaptertitle={Sosyal Medya ve Gastronomi Etkileşimi}, booktitle={ NeoGastronomik Akımlar}, publisher={Nobel Bilimsel Eserler}, city={},year={2021} }