A. Göçer, "Öğretmen Rolleri ve Öğrenci Etkililiği Bakımından Türk Dili ve Edebiyatı Eğitiminde Metin Çözümleme Süreci," Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.2, pp.115-131, 2016
Göçer, A. 2016. Öğretmen Rolleri ve Öğrenci Etkililiği Bakımından Türk Dili ve Edebiyatı Eğitiminde Metin Çözümleme Süreci. Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.2 , 115-131.
Göçer, A., (2016). Öğretmen Rolleri ve Öğrenci Etkililiği Bakımından Türk Dili ve Edebiyatı Eğitiminde Metin Çözümleme Süreci. Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.2, 115-131.
Göçer, ALİ. "Öğretmen Rolleri ve Öğrenci Etkililiği Bakımından Türk Dili ve Edebiyatı Eğitiminde Metin Çözümleme Süreci," Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.2, 115-131, 2016
Göçer, ALİ. "Öğretmen Rolleri ve Öğrenci Etkililiği Bakımından Türk Dili ve Edebiyatı Eğitiminde Metin Çözümleme Süreci." Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.2, pp.115-131, 2016
Göçer, A. (2016) . "Öğretmen Rolleri ve Öğrenci Etkililiği Bakımından Türk Dili ve Edebiyatı Eğitiminde Metin Çözümleme Süreci." Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.2, pp.115-131.
@article{article, author={ALİ GÖÇER}, title={Öğretmen Rolleri ve Öğrenci Etkililiği Bakımından Türk Dili ve Edebiyatı Eğitiminde Metin Çözümleme Süreci}, journal={Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2016, pages={115-131} }