G. F. EVREN, "Yükseköğretim Kurumları’nda Ses Eğitimi Derslerine Yönelik L1 Seviyesinde Yeni Bir Öğretim Programı Önerisi: “Ses Eğitimine Giriş”," European Journal of Educational Social Science , vol.3, no.2, pp.197-213, 2018
EVREN, G. F. 2018. Yükseköğretim Kurumları’nda Ses Eğitimi Derslerine Yönelik L1 Seviyesinde Yeni Bir Öğretim Programı Önerisi: “Ses Eğitimine Giriş”. European Journal of Educational Social Science , vol.3, no.2 , 197-213.
EVREN, G. F., (2018). Yükseköğretim Kurumları’nda Ses Eğitimi Derslerine Yönelik L1 Seviyesinde Yeni Bir Öğretim Programı Önerisi: “Ses Eğitimine Giriş”. European Journal of Educational Social Science , vol.3, no.2, 197-213.
EVREN, GÜL. "Yükseköğretim Kurumları’nda Ses Eğitimi Derslerine Yönelik L1 Seviyesinde Yeni Bir Öğretim Programı Önerisi: “Ses Eğitimine Giriş”," European Journal of Educational Social Science , vol.3, no.2, 197-213, 2018
EVREN, GÜL F. . "Yükseköğretim Kurumları’nda Ses Eğitimi Derslerine Yönelik L1 Seviyesinde Yeni Bir Öğretim Programı Önerisi: “Ses Eğitimine Giriş”." European Journal of Educational Social Science , vol.3, no.2, pp.197-213, 2018
EVREN, G. F. (2018) . "Yükseköğretim Kurumları’nda Ses Eğitimi Derslerine Yönelik L1 Seviyesinde Yeni Bir Öğretim Programı Önerisi: “Ses Eğitimine Giriş”." European Journal of Educational Social Science , vol.3, no.2, pp.197-213.
@article{article, author={GÜL FAHRİYE EVREN}, title={Yükseköğretim Kurumları’nda Ses Eğitimi Derslerine Yönelik L1 Seviyesinde Yeni Bir Öğretim Programı Önerisi: “Ses Eğitimine Giriş”}, journal={European Journal of Educational Social Science}, year=2018, pages={197-213} }