M. Akdağ Et Al. , "İlköğretim Sosyal Bilgiler ve Fen Bilgisi Derslerinin Öğretiminde Öğretmenlerin Derse Giriş Etkinliklerine İlişkin Öğrenci Görüşleri," SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.2, no.1, pp.1-18, 2006
Akdağ, M. Et Al. 2006. İlköğretim Sosyal Bilgiler ve Fen Bilgisi Derslerinin Öğretiminde Öğretmenlerin Derse Giriş Etkinliklerine İlişkin Öğrenci Görüşleri. SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.2, no.1 , 1-18.
Akdağ, M., Bedir, G., & DEMİR, S., (2006). İlköğretim Sosyal Bilgiler ve Fen Bilgisi Derslerinin Öğretiminde Öğretmenlerin Derse Giriş Etkinliklerine İlişkin Öğrenci Görüşleri. SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.2, no.1, 1-18.
Akdağ, Mustafa, Gülay Bedir, And SEMRA DEMİR BAŞARAN. "İlköğretim Sosyal Bilgiler ve Fen Bilgisi Derslerinin Öğretiminde Öğretmenlerin Derse Giriş Etkinliklerine İlişkin Öğrenci Görüşleri," SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.2, no.1, 1-18, 2006
Akdağ, Mustafa Et Al. "İlköğretim Sosyal Bilgiler ve Fen Bilgisi Derslerinin Öğretiminde Öğretmenlerin Derse Giriş Etkinliklerine İlişkin Öğrenci Görüşleri." SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.2, no.1, pp.1-18, 2006
Akdağ, M. Bedir, G. And DEMİR, S. (2006) . "İlköğretim Sosyal Bilgiler ve Fen Bilgisi Derslerinin Öğretiminde Öğretmenlerin Derse Giriş Etkinliklerine İlişkin Öğrenci Görüşleri." SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.2, no.1, pp.1-18.
@article{article, author={Mustafa Akdağ Et Al. }, title={İlköğretim Sosyal Bilgiler ve Fen Bilgisi Derslerinin Öğretiminde Öğretmenlerin Derse Giriş Etkinliklerine İlişkin Öğrenci Görüşleri}, journal={SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ}, year=2006, pages={1-18} }