L. Leblebici Koçer And H. Özmerdivanlı, "Kişiselleştirilmiş Reklamlara Yönelik Tutumları Etkileyen Faktörlerle Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," AKDENIZ IIBF DERGISI , vol.19, no.2, pp.427-454, 2019
Leblebici Koçer, L. And Özmerdivanlı, H. 2019. Kişiselleştirilmiş Reklamlara Yönelik Tutumları Etkileyen Faktörlerle Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. AKDENIZ IIBF DERGISI , vol.19, no.2 , 427-454.
Leblebici Koçer, L., & Özmerdivanlı, H., (2019). Kişiselleştirilmiş Reklamlara Yönelik Tutumları Etkileyen Faktörlerle Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. AKDENIZ IIBF DERGISI , vol.19, no.2, 427-454.
Leblebici Koçer, LEYLA, And Harun Özmerdivanlı. "Kişiselleştirilmiş Reklamlara Yönelik Tutumları Etkileyen Faktörlerle Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," AKDENIZ IIBF DERGISI , vol.19, no.2, 427-454, 2019
Leblebici Koçer, LEYLA L. And Özmerdivanlı, Harun. "Kişiselleştirilmiş Reklamlara Yönelik Tutumları Etkileyen Faktörlerle Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." AKDENIZ IIBF DERGISI , vol.19, no.2, pp.427-454, 2019
Leblebici Koçer, L. And Özmerdivanlı, H. (2019) . "Kişiselleştirilmiş Reklamlara Yönelik Tutumları Etkileyen Faktörlerle Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." AKDENIZ IIBF DERGISI , vol.19, no.2, pp.427-454.
@article{article, author={LEYLA LEBLEBİCİ KOÇER And author={Harun Özmerdivanlı}, title={Kişiselleştirilmiş Reklamlara Yönelik Tutumları Etkileyen Faktörlerle Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi}, journal={AKDENIZ IIBF DERGISI}, year=2019, pages={427-454} }