M. Ş. AKDOĞAN And A. Tan, "Politik Pazarlama Uygulamalarına Farklı Bir Bakış - Siyasi Partiler Örneği," Pazarlama Dünyası , no.77, pp.34-37, 1999
AKDOĞAN, M. Ş. And Tan, A. 1999. Politik Pazarlama Uygulamalarına Farklı Bir Bakış - Siyasi Partiler Örneği. Pazarlama Dünyası , no.77 , 34-37.
AKDOĞAN, M. Ş., & Tan, A., (1999). Politik Pazarlama Uygulamalarına Farklı Bir Bakış - Siyasi Partiler Örneği. Pazarlama Dünyası , no.77, 34-37.
AKDOĞAN, MEHMET, And Ahmet Tan. "Politik Pazarlama Uygulamalarına Farklı Bir Bakış - Siyasi Partiler Örneği," Pazarlama Dünyası , no.77, 34-37, 1999
AKDOĞAN, MEHMET Ş. And Tan, Ahmet. "Politik Pazarlama Uygulamalarına Farklı Bir Bakış - Siyasi Partiler Örneği." Pazarlama Dünyası , no.77, pp.34-37, 1999
AKDOĞAN, M. Ş. And Tan, A. (1999) . "Politik Pazarlama Uygulamalarına Farklı Bir Bakış - Siyasi Partiler Örneği." Pazarlama Dünyası , no.77, pp.34-37.
@article{article, author={MEHMET ŞÜKRÜ AKDOĞAN And author={Ahmet Tan}, title={Politik Pazarlama Uygulamalarına Farklı Bir Bakış - Siyasi Partiler Örneği}, journal={Pazarlama Dünyası}, year=1999, pages={34-37} }