H. N. Başyazıcıoğlu And I. Varinli, "Facebook’ta Pazarlama Uygulamalarına YönelikTüketici Tutumlarının Path Analizi İle İncelenmesi," Ege Akademik Bakış Dergisi , vol.16, no.1, pp.109-119, 2016
Başyazıcıoğlu, H. N. And Varinli, I. 2016. Facebook’ta Pazarlama Uygulamalarına YönelikTüketici Tutumlarının Path Analizi İle İncelenmesi. Ege Akademik Bakış Dergisi , vol.16, no.1 , 109-119.
Başyazıcıoğlu, H. N., & Varinli, I., (2016). Facebook’ta Pazarlama Uygulamalarına YönelikTüketici Tutumlarının Path Analizi İle İncelenmesi. Ege Akademik Bakış Dergisi , vol.16, no.1, 109-119.
Başyazıcıoğlu, HAYRİYE, And Inci VARİNLİ. "Facebook’ta Pazarlama Uygulamalarına YönelikTüketici Tutumlarının Path Analizi İle İncelenmesi," Ege Akademik Bakış Dergisi , vol.16, no.1, 109-119, 2016
Başyazıcıoğlu, HAYRİYE N. And Varinli, Inci. "Facebook’ta Pazarlama Uygulamalarına YönelikTüketici Tutumlarının Path Analizi İle İncelenmesi." Ege Akademik Bakış Dergisi , vol.16, no.1, pp.109-119, 2016
Başyazıcıoğlu, H. N. And Varinli, I. (2016) . "Facebook’ta Pazarlama Uygulamalarına YönelikTüketici Tutumlarının Path Analizi İle İncelenmesi." Ege Akademik Bakış Dergisi , vol.16, no.1, pp.109-119.
@article{article, author={HAYRİYE NUR BAŞYAZICIOĞLU And author={Inci VARİNLİ}, title={Facebook’ta Pazarlama Uygulamalarına YönelikTüketici Tutumlarının Path Analizi İle İncelenmesi}, journal={Ege Akademik Bakış Dergisi}, year=2016, pages={109-119} }