N. AKGÜN AKAN, "DİJİTAL OYUNLARDA REKLAM VE ETKİLERİ," In DİJİTAL OYUNLAR -2 , Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık, 2022, pp.215-245.
AKGÜN AKAN, N. DİJİTAL OYUNLARDA REKLAM VE ETKİLERİ. 2022. In DİJİTAL OYUNLAR -2 , Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 215-245.
AKGÜN AKAN, N., (2022). DİJİTAL OYUNLARDA REKLAM VE ETKİLERİ. DİJİTAL OYUNLAR -2 (pp.215-245), Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.
AKGÜN AKAN, NİLAY. "DİJİTAL OYUNLARDA REKLAM VE ETKİLERİ." In DİJİTAL OYUNLAR -2 , 215-245. Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık, 2022
AKGÜN AKAN, NİLAY A. . "DİJİTAL OYUNLARDA REKLAM VE ETKİLERİ." DİJİTAL OYUNLAR -2 , Nobel Akademik Yayıncılık, 2022, pp.215-245.
AKGÜN AKAN, N. (2022) "DİJİTAL OYUNLARDA REKLAM VE ETKİLERİ", DİJİTAL OYUNLAR -2 . Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={NİLAY AKGÜN AKAN}, chaptertitle={DİJİTAL OYUNLARDA REKLAM VE ETKİLERİ}, booktitle={ DİJİTAL OYUNLAR -2 }, publisher={Nobel Akademik Yayıncılık}, city={Ankara},year={2022} }