H. ÇAKIR, "Türkçe Basında İlk “Marka” Rekabeti," ”, Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.16, 2004
ÇAKIR, H. 2004. Türkçe Basında İlk “Marka” Rekabeti. ”, Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.16 .
ÇAKIR, H., (2004). Türkçe Basında İlk “Marka” Rekabeti. ”, Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.16.
ÇAKIR, HAMZA. "Türkçe Basında İlk “Marka” Rekabeti," ”, Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.16, 2004
ÇAKIR, HAMZA. "Türkçe Basında İlk “Marka” Rekabeti." ”, Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.16, 2004
ÇAKIR, H. (2004) . "Türkçe Basında İlk “Marka” Rekabeti." ”, Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.16.
@article{article, author={HAMZA ÇAKIR}, title={Türkçe Basında İlk “Marka” Rekabeti}, journal={”, Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2004}