F. CANBULUT, "Müşteri beklentilerinin doğru belirlenmesi ve bir uygulama," II. Ulısal Endüstri-İşletme Mühendisliği Kurultayı , vol.1, Ankara, Turkey, pp.51-61, 1999
CANBULUT, F. 1999. Müşteri beklentilerinin doğru belirlenmesi ve bir uygulama. II. Ulısal Endüstri-İşletme Mühendisliği Kurultayı , (Ankara, Turkey), 51-61.
CANBULUT, F., (1999). Müşteri beklentilerinin doğru belirlenmesi ve bir uygulama . II. Ulısal Endüstri-İşletme Mühendisliği Kurultayı (pp.51-61). Ankara, Turkey
CANBULUT, FAZIL. "Müşteri beklentilerinin doğru belirlenmesi ve bir uygulama," II. Ulısal Endüstri-İşletme Mühendisliği Kurultayı, Ankara, Turkey, 1999
CANBULUT, FAZIL. "Müşteri beklentilerinin doğru belirlenmesi ve bir uygulama." II. Ulısal Endüstri-İşletme Mühendisliği Kurultayı , Ankara, Turkey, pp.51-61, 1999
CANBULUT, F. (1999) . "Müşteri beklentilerinin doğru belirlenmesi ve bir uygulama." II. Ulısal Endüstri-İşletme Mühendisliği Kurultayı , Ankara, Turkey, pp.51-61.
@conferencepaper{conferencepaper, author={FAZIL CANBULUT}, title={Müşteri beklentilerinin doğru belirlenmesi ve bir uygulama}, congress name={II. Ulısal Endüstri-İşletme Mühendisliği Kurultayı}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={1999}, pages={51-61} }