A. İnanç And M. Yağlıcı, "MAHREM MEKÂNLARINI REKLAM ALANINA DÖNÜŞTÜREN KADINLAR:INSTAGRAM’IN YEMEK FENOMENLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA," INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES-INJOSS , vol.1, pp.166-180, 2018
İnanç, A. And Yağlıcı, M. 2018. MAHREM MEKÂNLARINI REKLAM ALANINA DÖNÜŞTÜREN KADINLAR:INSTAGRAM’IN YEMEK FENOMENLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES-INJOSS , vol.1 , 166-180.
İnanç, A., & Yağlıcı, M., (2018). MAHREM MEKÂNLARINI REKLAM ALANINA DÖNÜŞTÜREN KADINLAR:INSTAGRAM’IN YEMEK FENOMENLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES-INJOSS , vol.1, 166-180.
İnanç, Ayda, And MEHPARE YAĞLICI. "MAHREM MEKÂNLARINI REKLAM ALANINA DÖNÜŞTÜREN KADINLAR:INSTAGRAM’IN YEMEK FENOMENLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA," INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES-INJOSS , vol.1, 166-180, 2018
İnanç, Ayda And Yağlıcı, MEHPARE. "MAHREM MEKÂNLARINI REKLAM ALANINA DÖNÜŞTÜREN KADINLAR:INSTAGRAM’IN YEMEK FENOMENLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA." INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES-INJOSS , vol.1, pp.166-180, 2018
İnanç, A. And Yağlıcı, M. (2018) . "MAHREM MEKÂNLARINI REKLAM ALANINA DÖNÜŞTÜREN KADINLAR:INSTAGRAM’IN YEMEK FENOMENLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA." INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES-INJOSS , vol.1, pp.166-180.
@article{article, author={Ayda İnanç And author={MEHPARE YAĞLICI}, title={MAHREM MEKÂNLARINI REKLAM ALANINA DÖNÜŞTÜREN KADINLAR:INSTAGRAM’IN YEMEK FENOMENLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA}, journal={INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES-INJOSS}, year=2018, pages={166-180} }