A. KARADÜZ And H. SAYIN, "ÖĞRETMENLERİN DERSLERİNDEKİ KONUŞMA EDİMLERİNİN ÖĞRENCİLERİYLE İLETİŞİMLERİNE ETKİSİ?," TURKISH STUDIES , no.11, pp.883-908, 2015
KARADÜZ, A. And SAYIN, H. 2015. ÖĞRETMENLERİN DERSLERİNDEKİ KONUŞMA EDİMLERİNİN ÖĞRENCİLERİYLE İLETİŞİMLERİNE ETKİSİ?. TURKISH STUDIES , no.11 , 883-908.
KARADÜZ, A., & SAYIN, H., (2015). ÖĞRETMENLERİN DERSLERİNDEKİ KONUŞMA EDİMLERİNİN ÖĞRENCİLERİYLE İLETİŞİMLERİNE ETKİSİ?. TURKISH STUDIES , no.11, 883-908.
KARADÜZ, Adnan, And HÜSEYİN SAYIN. "ÖĞRETMENLERİN DERSLERİNDEKİ KONUŞMA EDİMLERİNİN ÖĞRENCİLERİYLE İLETİŞİMLERİNE ETKİSİ?," TURKISH STUDIES , no.11, 883-908, 2015
KARADÜZ, Adnan And SAYIN, HÜSEYİN. "ÖĞRETMENLERİN DERSLERİNDEKİ KONUŞMA EDİMLERİNİN ÖĞRENCİLERİYLE İLETİŞİMLERİNE ETKİSİ?." TURKISH STUDIES , no.11, pp.883-908, 2015
KARADÜZ, A. And SAYIN, H. (2015) . "ÖĞRETMENLERİN DERSLERİNDEKİ KONUŞMA EDİMLERİNİN ÖĞRENCİLERİYLE İLETİŞİMLERİNE ETKİSİ?." TURKISH STUDIES , no.11, pp.883-908.
@article{article, author={Adnan KARADÜZ And author={HÜSEYİN SAYIN}, title={ÖĞRETMENLERİN DERSLERİNDEKİ KONUŞMA EDİMLERİNİN ÖĞRENCİLERİYLE İLETİŞİMLERİNE ETKİSİ?}, journal={TURKISH STUDIES}, year=2015, pages={883-908} }