B. Gedik And O. Önürmen, "Televizyon Reklamlarında Mizahın Kullanımı: "İş Bankası 92 Yaşında" Reklam Filminin Analizi," E-KurguAnadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Uluslararası Hakemli Dergisi , vol.28, no.1, pp.213-230, 2020
Gedik, B. And Önürmen, O. 2020. Televizyon Reklamlarında Mizahın Kullanımı: "İş Bankası 92 Yaşında" Reklam Filminin Analizi. E-KurguAnadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Uluslararası Hakemli Dergisi , vol.28, no.1 , 213-230.
Gedik, B., & Önürmen, O., (2020). Televizyon Reklamlarında Mizahın Kullanımı: "İş Bankası 92 Yaşında" Reklam Filminin Analizi. E-KurguAnadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Uluslararası Hakemli Dergisi , vol.28, no.1, 213-230.
Gedik, Büşra, And ONUR ÖNÜRMEN. "Televizyon Reklamlarında Mizahın Kullanımı: "İş Bankası 92 Yaşında" Reklam Filminin Analizi," E-KurguAnadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Uluslararası Hakemli Dergisi , vol.28, no.1, 213-230, 2020
Gedik, Büşra And Önürmen, ONUR. "Televizyon Reklamlarında Mizahın Kullanımı: "İş Bankası 92 Yaşında" Reklam Filminin Analizi." E-KurguAnadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Uluslararası Hakemli Dergisi , vol.28, no.1, pp.213-230, 2020
Gedik, B. And Önürmen, O. (2020) . "Televizyon Reklamlarında Mizahın Kullanımı: "İş Bankası 92 Yaşında" Reklam Filminin Analizi." E-KurguAnadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Uluslararası Hakemli Dergisi , vol.28, no.1, pp.213-230.
@article{article, author={Büşra Gedik And author={ONUR ÖNÜRMEN}, title={Televizyon Reklamlarında Mizahın Kullanımı: "İş Bankası 92 Yaşında" Reklam Filminin Analizi}, journal={E-KurguAnadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Uluslararası Hakemli Dergisi}, year=2020, pages={213-230} }