K. UYAR Et Al. , "Marka Değeri En Yüksek 100 Türk Markasının Sosyal Medya Kullanımları Üzerine Bir İnceleme," Erciyes İletişim Dergisi , vol.6, pp.287-306, 2019
UYAR, K. Et Al. 2019. Marka Değeri En Yüksek 100 Türk Markasının Sosyal Medya Kullanımları Üzerine Bir İnceleme. Erciyes İletişim Dergisi , vol.6 , 287-306.
UYAR, K., ORALHAN, B., & İSMAİL VEFA, B., (2019). Marka Değeri En Yüksek 100 Türk Markasının Sosyal Medya Kullanımları Üzerine Bir İnceleme. Erciyes İletişim Dergisi , vol.6, 287-306.
UYAR, KUMRU, BURCU ORALHAN, And BAYIRBAŞ İSMAİL VEFA. "Marka Değeri En Yüksek 100 Türk Markasının Sosyal Medya Kullanımları Üzerine Bir İnceleme," Erciyes İletişim Dergisi , vol.6, 287-306, 2019
UYAR, KUMRU Et Al. "Marka Değeri En Yüksek 100 Türk Markasının Sosyal Medya Kullanımları Üzerine Bir İnceleme." Erciyes İletişim Dergisi , vol.6, pp.287-306, 2019
UYAR, K. ORALHAN, B. And İSMAİL VEFA, B. (2019) . "Marka Değeri En Yüksek 100 Türk Markasının Sosyal Medya Kullanımları Üzerine Bir İnceleme." Erciyes İletişim Dergisi , vol.6, pp.287-306.
@article{article, author={KUMRU UYAR Et Al. }, title={Marka Değeri En Yüksek 100 Türk Markasının Sosyal Medya Kullanımları Üzerine Bir İnceleme}, journal={Erciyes İletişim Dergisi}, year=2019, pages={287-306} }