S. T. Polat And K. UYAR, "Online perakende terapi: Tüketicilerin duygu durumlarına göre perakende terapi düzeylerinin incelenmesi," Turkish Journal of Marketing , vol.6, no.3, pp.206-222, 2021
Polat, S. T. And UYAR, K. 2021. Online perakende terapi: Tüketicilerin duygu durumlarına göre perakende terapi düzeylerinin incelenmesi. Turkish Journal of Marketing , vol.6, no.3 , 206-222.
Polat, S. T., & UYAR, K., (2021). Online perakende terapi: Tüketicilerin duygu durumlarına göre perakende terapi düzeylerinin incelenmesi. Turkish Journal of Marketing , vol.6, no.3, 206-222.
Polat, Seval, And KUMRU UYAR. "Online perakende terapi: Tüketicilerin duygu durumlarına göre perakende terapi düzeylerinin incelenmesi," Turkish Journal of Marketing , vol.6, no.3, 206-222, 2021
Polat, Seval T. And UYAR, KUMRU. "Online perakende terapi: Tüketicilerin duygu durumlarına göre perakende terapi düzeylerinin incelenmesi." Turkish Journal of Marketing , vol.6, no.3, pp.206-222, 2021
Polat, S. T. And UYAR, K. (2021) . "Online perakende terapi: Tüketicilerin duygu durumlarına göre perakende terapi düzeylerinin incelenmesi." Turkish Journal of Marketing , vol.6, no.3, pp.206-222.
@article{article, author={Seval Taşer Polat And author={KUMRU UYAR}, title={Online perakende terapi: Tüketicilerin duygu durumlarına göre perakende terapi düzeylerinin incelenmesi}, journal={Turkish Journal of Marketing}, year=2021, pages={206-222} }