I. VARİNLİ, "“Muhasebecilerin Mesleki ve Demografik Özelliklerine Göre Reklama Yönelik Tutumlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma”,," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.15, no.1, pp.411-426, 2006
VARİNLİ, I. 2006. “Muhasebecilerin Mesleki ve Demografik Özelliklerine Göre Reklama Yönelik Tutumlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma”,. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.15, no.1 , 411-426.
VARİNLİ, I., (2006). “Muhasebecilerin Mesleki ve Demografik Özelliklerine Göre Reklama Yönelik Tutumlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma”,. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.15, no.1, 411-426.
VARİNLİ, Inci. "“Muhasebecilerin Mesleki ve Demografik Özelliklerine Göre Reklama Yönelik Tutumlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma”,," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.15, no.1, 411-426, 2006
VARİNLİ, Inci. "“Muhasebecilerin Mesleki ve Demografik Özelliklerine Göre Reklama Yönelik Tutumlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma”,." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.15, no.1, pp.411-426, 2006
VARİNLİ, I. (2006) . "“Muhasebecilerin Mesleki ve Demografik Özelliklerine Göre Reklama Yönelik Tutumlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma”,." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.15, no.1, pp.411-426.
@article{article, author={Inci VARİNLİ}, title={“Muhasebecilerin Mesleki ve Demografik Özelliklerine Göre Reklama Yönelik Tutumlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma”,}, journal={Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2006, pages={411-426} }