A. GÖÇER, "İlköğretim İkinci Kademe Türkçe Öğretmen Kılavuz Kitaplarının İşlevselliğinin Belirlenmesi," Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi/The Journal of International Social Research , vol.4, no.16, pp.154-164, 2011
GÖÇER, A. 2011. İlköğretim İkinci Kademe Türkçe Öğretmen Kılavuz Kitaplarının İşlevselliğinin Belirlenmesi. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi/The Journal of International Social Research , vol.4, no.16 , 154-164.
GÖÇER, A., (2011). İlköğretim İkinci Kademe Türkçe Öğretmen Kılavuz Kitaplarının İşlevselliğinin Belirlenmesi. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi/The Journal of International Social Research , vol.4, no.16, 154-164.
GÖÇER, ALİ. "İlköğretim İkinci Kademe Türkçe Öğretmen Kılavuz Kitaplarının İşlevselliğinin Belirlenmesi," Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi/The Journal of International Social Research , vol.4, no.16, 154-164, 2011
GÖÇER, ALİ. "İlköğretim İkinci Kademe Türkçe Öğretmen Kılavuz Kitaplarının İşlevselliğinin Belirlenmesi." Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi/The Journal of International Social Research , vol.4, no.16, pp.154-164, 2011
GÖÇER, A. (2011) . "İlköğretim İkinci Kademe Türkçe Öğretmen Kılavuz Kitaplarının İşlevselliğinin Belirlenmesi." Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi/The Journal of International Social Research , vol.4, no.16, pp.154-164.
@article{article, author={ALİ GÖÇER}, title={İlköğretim İkinci Kademe Türkçe Öğretmen Kılavuz Kitaplarının İşlevselliğinin Belirlenmesi}, journal={Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi/The Journal of International Social Research}, year=2011, pages={154-164} }