E. Özgül And A. Göçer, "Dil Bilgisi Öğrenme Alanının Temel Dil Becerilerini Desteklemedeki İşlevi: Bir Durum Belirleme Çalışması. International Journal of Languages’ Education and Teaching, 8(3), 24-35.," International Journal of Languages’ Education and Teaching , vol.8, no.3, pp.2435, 2020
Özgül, E. And Göçer, A. 2020. Dil Bilgisi Öğrenme Alanının Temel Dil Becerilerini Desteklemedeki İşlevi: Bir Durum Belirleme Çalışması. International Journal of Languages’ Education and Teaching, 8(3), 24-35.. International Journal of Languages’ Education and Teaching , vol.8, no.3 , 2435.
Özgül, E., & Göçer, A., (2020). Dil Bilgisi Öğrenme Alanının Temel Dil Becerilerini Desteklemedeki İşlevi: Bir Durum Belirleme Çalışması. International Journal of Languages’ Education and Teaching, 8(3), 24-35.. International Journal of Languages’ Education and Teaching , vol.8, no.3, 2435.
Özgül, Emrah, And ALİ GÖÇER. "Dil Bilgisi Öğrenme Alanının Temel Dil Becerilerini Desteklemedeki İşlevi: Bir Durum Belirleme Çalışması. International Journal of Languages’ Education and Teaching, 8(3), 24-35.," International Journal of Languages’ Education and Teaching , vol.8, no.3, 2435, 2020
Özgül, Emrah And Göçer, ALİ. "Dil Bilgisi Öğrenme Alanının Temel Dil Becerilerini Desteklemedeki İşlevi: Bir Durum Belirleme Çalışması. International Journal of Languages’ Education and Teaching, 8(3), 24-35.." International Journal of Languages’ Education and Teaching , vol.8, no.3, pp.2435, 2020
Özgül, E. And Göçer, A. (2020) . "Dil Bilgisi Öğrenme Alanının Temel Dil Becerilerini Desteklemedeki İşlevi: Bir Durum Belirleme Çalışması. International Journal of Languages’ Education and Teaching, 8(3), 24-35.." International Journal of Languages’ Education and Teaching , vol.8, no.3, p.2435.
@article{article, author={Emrah Özgül And author={ALİ GÖÇER}, title={Dil Bilgisi Öğrenme Alanının Temel Dil Becerilerini Desteklemedeki İşlevi: Bir Durum Belirleme Çalışması. International Journal of Languages’ Education and Teaching, 8(3), 24-35.}, journal={International Journal of Languages’ Education and Teaching}, year=2020, pages={2435} }