P. C. AKDENİZ And K. UYAR, "TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA NİYETLERİNDE SOSYAL MEDYA FENOMENLERİ İLE KURULAN PARASOSYAL ETKİLEŞİMİN ROLÜ," Erciyes Akademi , vol.35, no.4, pp.1669-1688, 2021
AKDENİZ, P. C. And UYAR, K. 2021. TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA NİYETLERİNDE SOSYAL MEDYA FENOMENLERİ İLE KURULAN PARASOSYAL ETKİLEŞİMİN ROLÜ. Erciyes Akademi , vol.35, no.4 , 1669-1688.
AKDENİZ, P. C., & UYAR, K., (2021). TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA NİYETLERİNDE SOSYAL MEDYA FENOMENLERİ İLE KURULAN PARASOSYAL ETKİLEŞİMİN ROLÜ. Erciyes Akademi , vol.35, no.4, 1669-1688.
AKDENİZ, Peruze, And KUMRU UYAR. "TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA NİYETLERİNDE SOSYAL MEDYA FENOMENLERİ İLE KURULAN PARASOSYAL ETKİLEŞİMİN ROLÜ," Erciyes Akademi , vol.35, no.4, 1669-1688, 2021
AKDENİZ, Peruze C. And UYAR, KUMRU. "TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA NİYETLERİNDE SOSYAL MEDYA FENOMENLERİ İLE KURULAN PARASOSYAL ETKİLEŞİMİN ROLÜ." Erciyes Akademi , vol.35, no.4, pp.1669-1688, 2021
AKDENİZ, P. C. And UYAR, K. (2021) . "TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA NİYETLERİNDE SOSYAL MEDYA FENOMENLERİ İLE KURULAN PARASOSYAL ETKİLEŞİMİN ROLÜ." Erciyes Akademi , vol.35, no.4, pp.1669-1688.
@article{article, author={Peruze Cansu AKDENİZ And author={KUMRU UYAR}, title={TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA NİYETLERİNDE SOSYAL MEDYA FENOMENLERİ İLE KURULAN PARASOSYAL ETKİLEŞİMİN ROLÜ}, journal={Erciyes Akademi}, year=2021, pages={1669-1688} }