A. GÖÇER, "Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde Görev Temelli Öğrenme Yöntemi ve İşlevleri," IJLA - International Journal of Language Academy, Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Özel Sayısı , vol.5, pp.313-328, 2017
GÖÇER, A. 2017. Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde Görev Temelli Öğrenme Yöntemi ve İşlevleri. IJLA - International Journal of Language Academy, Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Özel Sayısı , vol.5 , 313-328.
GÖÇER, A., (2017). Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde Görev Temelli Öğrenme Yöntemi ve İşlevleri. IJLA - International Journal of Language Academy, Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Özel Sayısı , vol.5, 313-328.
GÖÇER, ALİ. "Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde Görev Temelli Öğrenme Yöntemi ve İşlevleri," IJLA - International Journal of Language Academy, Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Özel Sayısı , vol.5, 313-328, 2017
GÖÇER, ALİ. "Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde Görev Temelli Öğrenme Yöntemi ve İşlevleri." IJLA - International Journal of Language Academy, Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Özel Sayısı , vol.5, pp.313-328, 2017
GÖÇER, A. (2017) . "Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde Görev Temelli Öğrenme Yöntemi ve İşlevleri." IJLA - International Journal of Language Academy, Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Özel Sayısı , vol.5, pp.313-328.
@article{article, author={ALİ GÖÇER}, title={Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde Görev Temelli Öğrenme Yöntemi ve İşlevleri}, journal={IJLA - International Journal of Language Academy, Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Özel Sayısı}, year=2017, pages={313-328} }