A. Göçer, "Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde Görev Temelli Öğrenme Yöntemi ve İşlevleri," IJLA - International Journal of Language Academy, Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Özel Sayısı , vol.5, no.2, pp.313-328, 2017
Göçer, A. 2017. Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde Görev Temelli Öğrenme Yöntemi ve İşlevleri. IJLA - International Journal of Language Academy, Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Özel Sayısı , vol.5, no.2 , 313-328.
Göçer, A., (2017). Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde Görev Temelli Öğrenme Yöntemi ve İşlevleri. IJLA - International Journal of Language Academy, Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Özel Sayısı , vol.5, no.2, 313-328.
Göçer, ALİ. "Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde Görev Temelli Öğrenme Yöntemi ve İşlevleri," IJLA - International Journal of Language Academy, Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Özel Sayısı , vol.5, no.2, 313-328, 2017
Göçer, ALİ. "Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde Görev Temelli Öğrenme Yöntemi ve İşlevleri." IJLA - International Journal of Language Academy, Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Özel Sayısı , vol.5, no.2, pp.313-328, 2017
Göçer, A. (2017) . "Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde Görev Temelli Öğrenme Yöntemi ve İşlevleri." IJLA - International Journal of Language Academy, Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Özel Sayısı , vol.5, no.2, pp.313-328.
@article{article, author={ALİ GÖÇER}, title={Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde Görev Temelli Öğrenme Yöntemi ve İşlevleri}, journal={IJLA - International Journal of Language Academy, Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Özel Sayısı}, year=2017, pages={313-328} }