F. YAZICI , "Türkiye'de Ürün Yerleştirme Uygulaması: Reklam Ajansları Üzerine Bir İnceleme," NWSA Humanities Sciences , vol.12, no.2, pp.65-75, 2017
YAZICI , F. 2017. Türkiye'de Ürün Yerleştirme Uygulaması: Reklam Ajansları Üzerine Bir İnceleme. NWSA Humanities Sciences , vol.12, no.2 , 65-75.
YAZICI , F., (2017). Türkiye'de Ürün Yerleştirme Uygulaması: Reklam Ajansları Üzerine Bir İnceleme. NWSA Humanities Sciences , vol.12, no.2, 65-75.
YAZICI , FİKRET. "Türkiye'de Ürün Yerleştirme Uygulaması: Reklam Ajansları Üzerine Bir İnceleme," NWSA Humanities Sciences , vol.12, no.2, 65-75, 2017
YAZICI , FİKRET. "Türkiye'de Ürün Yerleştirme Uygulaması: Reklam Ajansları Üzerine Bir İnceleme." NWSA Humanities Sciences , vol.12, no.2, pp.65-75, 2017
YAZICI , F. (2017) . "Türkiye'de Ürün Yerleştirme Uygulaması: Reklam Ajansları Üzerine Bir İnceleme." NWSA Humanities Sciences , vol.12, no.2, pp.65-75.
@article{article, author={FİKRET YAZICI }, title={Türkiye'de Ürün Yerleştirme Uygulaması: Reklam Ajansları Üzerine Bir İnceleme}, journal={NWSA Humanities Sciences}, year=2017, pages={65-75} }