A. Göçer, "Türkçeyi İkinci Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Dil Öğrenme Stratejilerinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi," Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.1, pp.107-122, 2017
Göçer, A. 2017. Türkçeyi İkinci Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Dil Öğrenme Stratejilerinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.1 , 107-122.
Göçer, A., (2017). Türkçeyi İkinci Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Dil Öğrenme Stratejilerinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.1, 107-122.
Göçer, ALİ. "Türkçeyi İkinci Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Dil Öğrenme Stratejilerinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi," Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.1, 107-122, 2017
Göçer, ALİ. "Türkçeyi İkinci Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Dil Öğrenme Stratejilerinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi." Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.1, pp.107-122, 2017
Göçer, A. (2017) . "Türkçeyi İkinci Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Dil Öğrenme Stratejilerinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi." Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.1, pp.107-122.
@article{article, author={ALİ GÖÇER}, title={Türkçeyi İkinci Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Dil Öğrenme Stratejilerinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi}, journal={Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2017, pages={107-122} }