M. ŞANAL, "Tanzimat ve Meşrutiyet Dönemlerinin Pedagojik Formasyon Anlayışı," Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.1, pp.197-207, 2003
ŞANAL, M. 2003. Tanzimat ve Meşrutiyet Dönemlerinin Pedagojik Formasyon Anlayışı. Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.1 , 197-207.
ŞANAL, M., (2003). Tanzimat ve Meşrutiyet Dönemlerinin Pedagojik Formasyon Anlayışı. Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.1, 197-207.
ŞANAL, Mustafa. "Tanzimat ve Meşrutiyet Dönemlerinin Pedagojik Formasyon Anlayışı," Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.1, 197-207, 2003
ŞANAL, Mustafa. "Tanzimat ve Meşrutiyet Dönemlerinin Pedagojik Formasyon Anlayışı." Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.1, pp.197-207, 2003
ŞANAL, M. (2003) . "Tanzimat ve Meşrutiyet Dönemlerinin Pedagojik Formasyon Anlayışı." Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.1, pp.197-207.
@article{article, author={Mustafa ŞANAL}, title={Tanzimat ve Meşrutiyet Dönemlerinin Pedagojik Formasyon Anlayışı}, journal={Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2003, pages={197-207} }