M. DURMUŞÇELEBİ And M. Çetinkaya, "Öğretmenlerin Öğrenen Özerkliğini Destekleme ve Sergileme Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.1, pp.330-348, 2018
DURMUŞÇELEBİ, M. And Çetinkaya, M. 2018. Öğretmenlerin Öğrenen Özerkliğini Destekleme ve Sergileme Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.1 , 330-348.
DURMUŞÇELEBİ, M., & Çetinkaya, M., (2018). Öğretmenlerin Öğrenen Özerkliğini Destekleme ve Sergileme Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.1, 330-348.
DURMUŞÇELEBİ, MUSTAFA, And Merve Çetinkaya. "Öğretmenlerin Öğrenen Özerkliğini Destekleme ve Sergileme Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.1, 330-348, 2018
DURMUŞÇELEBİ, MUSTAFA And Çetinkaya, Merve. "Öğretmenlerin Öğrenen Özerkliğini Destekleme ve Sergileme Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.1, pp.330-348, 2018
DURMUŞÇELEBİ, M. And Çetinkaya, M. (2018) . "Öğretmenlerin Öğrenen Özerkliğini Destekleme ve Sergileme Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.1, pp.330-348.
@article{article, author={MUSTAFA ÇELEBİ And author={Merve Çetinkaya}, title={Öğretmenlerin Öğrenen Özerkliğini Destekleme ve Sergileme Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi}, journal={OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi}, year=2018, pages={330-348} }