E. TANYERİ MAZICI And H. HEKİMOĞLU TOPRAK, "Nüfuz Pazarlaması (Influencer Marketing) ve Satın Alma Davranışı İlişkisi: Sosyal Ağ Kullanıcıları Üzerinden Bir Araştırma," OPUS International Journal of Society Researches , vol.16, no.31, pp.4265-4288, 2020
TANYERİ MAZICI, E. And HEKİMOĞLU TOPRAK, H. 2020. Nüfuz Pazarlaması (Influencer Marketing) ve Satın Alma Davranışı İlişkisi: Sosyal Ağ Kullanıcıları Üzerinden Bir Araştırma. OPUS International Journal of Society Researches , vol.16, no.31 , 4265-4288.
TANYERİ MAZICI, E., & HEKİMOĞLU TOPRAK, H., (2020). Nüfuz Pazarlaması (Influencer Marketing) ve Satın Alma Davranışı İlişkisi: Sosyal Ağ Kullanıcıları Üzerinden Bir Araştırma. OPUS International Journal of Society Researches , vol.16, no.31, 4265-4288.
TANYERİ MAZICI, EMEL, And HANDE HEKİMOĞLU TOPRAK. "Nüfuz Pazarlaması (Influencer Marketing) ve Satın Alma Davranışı İlişkisi: Sosyal Ağ Kullanıcıları Üzerinden Bir Araştırma," OPUS International Journal of Society Researches , vol.16, no.31, 4265-4288, 2020
TANYERİ MAZICI, EMEL T. And HEKİMOĞLU TOPRAK, HANDE H. . "Nüfuz Pazarlaması (Influencer Marketing) ve Satın Alma Davranışı İlişkisi: Sosyal Ağ Kullanıcıları Üzerinden Bir Araştırma." OPUS International Journal of Society Researches , vol.16, no.31, pp.4265-4288, 2020
TANYERİ MAZICI, E. And HEKİMOĞLU TOPRAK, H. (2020) . "Nüfuz Pazarlaması (Influencer Marketing) ve Satın Alma Davranışı İlişkisi: Sosyal Ağ Kullanıcıları Üzerinden Bir Araştırma." OPUS International Journal of Society Researches , vol.16, no.31, pp.4265-4288.
@article{article, author={EMEL TANYERİ MAZICI And author={HANDE HEKİMOĞLU TOPRAK}, title={Nüfuz Pazarlaması (Influencer Marketing) ve Satın Alma Davranışı İlişkisi: Sosyal Ağ Kullanıcıları Üzerinden Bir Araştırma}, journal={OPUS International Journal of Society Researches}, year=2020, pages={4265-4288} }