A. GÖÇER And S. Çavuş, "Türkçe Eğitiminde Alternatif Tamamlayıcı Değerlendirme Aracı Olarak Tanılayıcı Dallanmış Ağaç ve Yapılandırılmış Grid Kullanımı," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.30, pp.24-36, 2016
GÖÇER, A. And Çavuş, S. 2016. Türkçe Eğitiminde Alternatif Tamamlayıcı Değerlendirme Aracı Olarak Tanılayıcı Dallanmış Ağaç ve Yapılandırılmış Grid Kullanımı. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.30 , 24-36.
GÖÇER, A., & Çavuş, S., (2016). Türkçe Eğitiminde Alternatif Tamamlayıcı Değerlendirme Aracı Olarak Tanılayıcı Dallanmış Ağaç ve Yapılandırılmış Grid Kullanımı. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.30, 24-36.
GÖÇER, ALİ, And Sevtap Çavuş. "Türkçe Eğitiminde Alternatif Tamamlayıcı Değerlendirme Aracı Olarak Tanılayıcı Dallanmış Ağaç ve Yapılandırılmış Grid Kullanımı," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.30, 24-36, 2016
GÖÇER, ALİ And Çavuş, Sevtap. "Türkçe Eğitiminde Alternatif Tamamlayıcı Değerlendirme Aracı Olarak Tanılayıcı Dallanmış Ağaç ve Yapılandırılmış Grid Kullanımı." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.30, pp.24-36, 2016
GÖÇER, A. And Çavuş, S. (2016) . "Türkçe Eğitiminde Alternatif Tamamlayıcı Değerlendirme Aracı Olarak Tanılayıcı Dallanmış Ağaç ve Yapılandırılmış Grid Kullanımı." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.30, pp.24-36.
@article{article, author={ALİ GÖÇER And author={Sevtap Çavuş}, title={Türkçe Eğitiminde Alternatif Tamamlayıcı Değerlendirme Aracı Olarak Tanılayıcı Dallanmış Ağaç ve Yapılandırılmış Grid Kullanımı}, journal={Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2016, pages={24-36} }