E. Davulcu And A. B. Darı, "Marka Şehir Olma Sürecinde Dijitalleşme ve Yeni Medyanın Rolü," In Marka Şehir Olmanın Püf Noktaları , Konya: Eğitim, 2021, pp.91-115.
Davulcu, E. And Darı, A. B. Marka Şehir Olma Sürecinde Dijitalleşme ve Yeni Medyanın Rolü. 2021. In Marka Şehir Olmanın Püf Noktaları , Eğitim, Konya, 91-115.
Davulcu, E., & Darı, A. B., (2021). Marka Şehir Olma Sürecinde Dijitalleşme ve Yeni Medyanın Rolü. Marka Şehir Olmanın Püf Noktaları (pp.91-115), Konya: Eğitim.
Davulcu, EBRU, And Abdulhakim Bahadır Darı. "Marka Şehir Olma Sürecinde Dijitalleşme ve Yeni Medyanın Rolü." In Marka Şehir Olmanın Püf Noktaları , 91-115. Konya: Eğitim, 2021
Davulcu, EBRU And Darı, Abdulhakim B. . "Marka Şehir Olma Sürecinde Dijitalleşme ve Yeni Medyanın Rolü." Marka Şehir Olmanın Püf Noktaları , Eğitim, 2021, pp.91-115.
Davulcu, E. And Darı, A. B. (2021) "Marka Şehir Olma Sürecinde Dijitalleşme ve Yeni Medyanın Rolü", Marka Şehir Olmanın Püf Noktaları . Konya: Eğitim.
@bookchapter{bookchapter, author ={EBRU DAVULCU And author ={Abdulhakim Bahadır Darı}, chaptertitle={Marka Şehir Olma Sürecinde Dijitalleşme ve Yeni Medyanın Rolü}, booktitle={ Marka Şehir Olmanın Püf Noktaları}, publisher={Eğitim}, city={Konya},year={2021} }